Squeegee?

Podjetje Squeegee sestavlja tandem mladih vsestranskih ustvarjalcev, ki na svojih sitotiskarskih delavnicah ponuja korak naprej za vse, željne unikatnega ustvarjanja in novega rokodelskega znanja.

Začetki segajo v leto 2017, ko je tandem za potrebe svojih glasbenih skupin izdelal promocijske tekstilne artikle. Vsak ponatis je pri ljudeh vzbudil navdušenje nad izdelki ter vprašanja o procesu izdelave slednjih. Vprašanja so se kopičila vse do odločitve, da se ljudem ponudi možnost izobraževanja o stvari, ki jih zanima. Ker lahko naše delavnice in izdelke zaradi svoje narave povežemo še s trajnostnim razvojem, je vse skupaj dobilo še toliko večji smisel.
Preko naših delavnic, izdelkov in posledičnega ustvarjanja poskušamo ljudi ozaveščati tudi o zelo zaskrbljujočem stanju modne in tekstilne industrije. V ljudeh želimo znova vzbuditi željo po kva litetnih in unikatnih tekstilnih kosih, predvsem pa opomniti na kreativno možnost izboljšave ali popravila nekega kosa, ki bi drugače končal med 1749 tonami oblačil (leta 2016), ki jih ljudje letno zavržemo.

GLAVNA DEJAVNOST PODJETJA
Glavna dejavnost majhnega podjetja Squeegee je izvedba sitotiskarskih delavnic, ki temeljijo na preprostem, mnogim neznanem, postopku brez nepotrebnih kemikalij. Z omenjenimi delavnicami nudimo udeleženim informacije (znanje) o sitotiskarskih osnovah, hkrati pa preko učenja vsak posameznik spozna tudi veliko novega o mešanju barv, postavitvi kompozicije, tisku na različne materiale itd.
Za vse tiste, najbolj željne nadaljnjega ustvarjanja, smo pripravili komplet pripomočkov za izvedbo oblike sitotiska doma ali kjerkoli drugje.

NAŠA VIZIJA IN CILJI
Spodbuda k ustvarjalnosti in uporabi domišljije – tako odraslih kot otrok ali kar vseh skupaj (preživljanje kvalitetnega časa na ustvarjalen način).

Ozaveščanje ljudi o stanju tekstilne in modne industrije in o vložku posameznika k rešitvi/težavi – manifestacija ‘počasne mode’.

Dati možnost rokodelcem, obrtnikom, umetnikom in mladim podjetnikom, da sami ustvarijo prve promocijske izdelke na efektiven, bolj ekonomičen, predvsem pa unikaten način.

Osvoboditi modo iz verig modnih velikanov, čigar proizvodnja se odvija v nepredstavljivo težkih pogojih z zanemarljivimi plačili za ljudi v nepredstavljivih pogojih.

Manj je več (število oblačil na posameznika – manj potrošništva, več kvalitete in unikatov).

Naučiti se mešanja barv, kombiniranja vzorcev, predstave o prostoru, osnov tiska.